GYIK ( GYakran Ismételt Kérdések?)

1. Mivel termékek találhatóak, illetve milyen tevékenységgel foglalkozik webáruházunk?

A webáruházunk női ruházati (ruha) webshop, így elsősorban a Hölgyek fogják megtalálni nálunk számításukat reményeink szerint, de Férfi vásárlóinkat is szivesen várjuk, hiszen alkalmakra, ünnepekre, ajándékba találhat nálunk ötleteket, amivel megkönnyíthetik a sosem egyszerű ajándék választást. 

2. Ha nem jó a méret, ki lehet cserélni?

Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A csere és visszaküldés folyamatáról a Vásárlói segédlet menüpont legördülő menüjében a Csere, visszaküldés fül alatt talál bővebb információt.

3. Van visszavásárlási garancia?

Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel.

4. Hol van üzletetek?

Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.

5. Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Jelenleg nincs lehetőség próbalehetőségre, de kérlek nézd meg minden termék leírásánál lévő mérettáblázatot, ami nagyban segíthet a vásárlásban és a megfelelő méret kiválasztásában.

6. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha nem tudod átvenni, mert nem vagy otthon, értesítést kérsz, semmi probléma. Írd nekünk megjegyzésbe a rendelésnél, hogy keressenek mielőtt hozzák a csomagot, vagy amennyiben nem tartózkodsz otthon válaszd kényelmes átvételi lehetőségeinket, a GLS csomagpontokat, csomagautomatát, a PostaPontot, a MOL vagy COOP pontokat.

7. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam, vagy módosítani szeretnék?

Ez esetben kérjük írj egy e-mailt az norenstoreshop@gmail.com e-mail címre, vagy hívj minket a 06-30/518-9385 telefonszámon.

8. Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni Tőled, csak előre utalással tudsz fizetni. 

9. Tudok a futárnál is fizetni?

Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget.

10. Mennyibe kerül a szállítás?

A  Szállítási lehetőségek menüpont alatt tudsz bővebb információkat találni a szállításról.

11. Biztonságos a Bankkártyás fizetés?

Teljes mértékben. Cégünk bankkártyás fizetési rendszere, a Borgun ( B-Pay), Magyarország egyik legmegbízhatóbb rendszere. A  tranzakciókról riportok készülnek, melyek bármikor visszaellenőrizhetőek Ön által is. 

12. Tudtok segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?

Igen, természetesen. Bátran írj nekünk egy e-mailt az norenstoreshop@gmail.com e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-30/518-9385 telefonszámon, ahol kollegánk áll rendelkezésedre és tud segíteni Neked.

13. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?

Kérlek, ha ezt még időben észrevetted, hívj minket telefonon a 06-30/518-9385 telefonszámon és kollegánk segít majd ebben. Amennyiben éppen nem vagyunk elérhetőek, írj egy e-mailt az norenstoreshop@gmail.com e-mail címre.

14. Több termék vásárlásánál hogyan változik a szállítási költség?

Több termék vásárlásánál a szállítási költséget egyszer számítjuk fel, tehát nem kell többet fizetni a megjelölt szállítási díjaknál. Figyeld akcióinkat, hiszen meg is tudod spórolni a szállítási költséget amennyiben az akcióban szereplő vásárlási összeg felett rendelsz. Ez esetben a szállítási díj 0 Ft is lehet.

15. Kérhetem e későbbi időpontben a szállítást?

Igen, van lehetőség későbbi szállítási idő megbeszélésére. Maximum 10 napig tudunk elrakni egy ruhát. Kérlek ezt vedd figyelembe rendelésnél.