GYIK ( GYakran Ismételt Kérdések?)
1. Mivel termékek találhatóak, illetve milyen tevékenységgel foglalkozik webáruházunk?
A webáruházunk női ruházati (ruha) webshop, így elsősorban a Hölgyek fogják megtalálni nálunk számításukat reményeink szerint, de Férfi vásárlóinkat is szivesen várjuk, hiszen alkalmakra, ünnepekre, ajándékba találhat nálunk ötleteket, amivel megkönnyíthetik a sosem egyszerű ajándék választást.
2. Ha nem jó a méret, ki lehet cserélni?
Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A csere és visszaküldés folyamatáról a Vásárlói segédlet menüpont legördülő menüjében a Csere, visszaküldés fül alatt talál bővebb információt.
3. Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel.
4. Hol van üzletetek?
Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.
5. Fel lehet valahol próbálni a termékeket?
Jelenleg nincs lehetőség próbalehetőségre, de kérlek nézd meg minden termék leírásánál lévő mérettáblázatot, ami nagyban segíthet a vásárlásban és a megfelelő méret kiválasztásában.
6. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?
Ha nem tudod átvenni, mert nem vagy otthon, értesítést kérsz, semmi probléma. Írd nekünk megjegyzésbe a rendelésnél, hogy keressenek mielőtt hozzák a csomagot, vagy amennyiben nem tartózkodsz otthon válaszd kényelmes átvételi lehetőségeinket, a GLS csomagpontokat, csomagautomatát, a PostaPontot, a MOL vagy COOP pontokat.
7. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam, vagy módosítani szeretnék?
Ez esetben kérjük írj egy e-mailt az info@norenstore.hu e-mail címre, vagy hívj minket a 06-30/518-9385 telefonszámon.
8. Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni Tőled, csak előre utalással tudsz fizetni.
9. Tudok a futárnál is fizetni?
Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget.
10. Mennyibe kerül a szállítás?
A Szállítási lehetőségek menüpont alatt tudsz bővebb információkat találni a szállításról.
11. Biztonságos a Bankkártyás fizetés?
Teljes mértékben. Cégünk bankkártyás fizetési rendszere, a Barion, Magyarország egyik legmegbízhatóbb rendszere. A tranzakciókról riportok készülnek, melyek bármikor visszaellenőrizhetőek Ön által is.
12. Tudtok segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?
Igen, természetesen. Bátran írj nekünk egy e-mailt az norenstoreshop@gmail.com e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-30/518-9385 telefonszámon, ahol kollegánk áll rendelkezésedre és tud segíteni Neked.
13. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?
Kérlek, ha ezt még időben észrevetted, hívj minket telefonon a 06-30/518-9385 telefonszámon és kollegánk segít majd ebben. Amennyiben éppen nem vagyunk elérhetőek, írj egy e-mailt az info@norenstore.hu e-mail címre.
14. Több termék vásárlásánál hogyan változik a szállítási költség?
Több termék vásárlásánál a szállítási költséget egyszer számítjuk fel, tehát nem kell többet fizetni a megjelölt szállítási díjaknál. Figyeld akcióinkat, hiszen meg is tudod spórolni a szállítási költséget amennyiben az akcióban szereplő vásárlási összeg felett rendelsz. Ez esetben a szállítási díj 0 Ft is lehet.
15. Kérhetem e későbbi időpontben a szállítást?
Igen, van lehetőség későbbi szállítási idő megbeszélésére. Maximum 5 napig tudunk elrakni egy terméket. Kérlek ezt vedd figyelembe rendelésnél.