GYIK ( GYakran Ismételt Kérdések?)

1. Mivel termékek találhatóak, illetve milyen tevékenységgel foglalkozik webáruházunk.

A webáruházunk női ruházati (ruha) webshop, így elsősorban a Hölgyek fogják megtalálni nálunk számításukat reményeink szerint, de Férfi vásárlóinkat is szivesen várjuk, hiszen alkalmakra, ünnepekre, ajándékba találhat nálunk ötleteket, amivel megkönnyíthetik a sosem egyszerű ajándék választást. 

2. Ha nem jó a méret, ki lehet cserélni?

Igen, természetesen, 14 nap áll rendelkezésre a cserére. A csere és visszaküldés folyamatáról a Vásárlói segédlet menüpont legördülő menüjében a Csere, visszaküldés fül alatt talál bővebb információt.

3. Van visszavásárlási garancia?

Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. Kérjük vedd figyelembe, hogy a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában tudjuk visszavenni. Kimosott, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.

4. Hol van üzletetek?

Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.

5. Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Jelenleg nincs lehetőség próbalehetőségre, de kérlek nézd meg minden termék leírásánál lévő mérettáblázatot, ami nagyban segíthet a vásárlásban és a megfelelő méret kiválasztásában.

6. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha nem tudod átvenni, mert nem vagy otthon, értesítést kérsz, semmi probléma. Írd nekünk megjegyzésbe a rendelésnél, hogy keressenek mielőtt hozzák a csomagot, vagy amennyiben nem tartózkodsz otthon válaszd kényelmes átvételi lehetőségeinket, a csomagautomatát, a PostaPontot, a MOL vagy COOP pontokat. 

7. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam, vagy módosítani szeretnék?

Ez esetben kérjük írj egy e-mailt az norenstoreshop@gmail.com e-mail címre, vagy hívj minket a 06-30/518-9385 telefonszámon.

8. Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?

Amennyiben a csomagot nem veszed át, úgy sajnos nem tudunk újabb utánvételes rendelést elfogadni Tőled, csak előre utalással tudsz fizetni. 

9. Tudok a futárnál is fizetni?

Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget.

10. Mennyibe kerül a szállítás?

A  Szállítási lehetőségek menüpont alatt tudsz bővebb információkat találni a szállításról.

11. Biztonságos a Bankkártyás fizetés?

Teljes mértékben. Cégünk bankkártyás fizetési rendszere, a Borgun ( B-Pay), Magyarország egyik legmegbízhatóbb rendszere. A  tranzakciókról riportok készülnek, melyek bármikor visszaellenőrizhetőek Ön által is. 

12. Tudtok segíteni abban, hogy milyen méretet válasszak?

Igen, természetesen. Bátran írj nekünk egy e-mailt az norenstoreshop@gmail.com e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-30/518-9385 telefonszámon, ahol kollegánk áll rendelkezésedre és tud segíteni Neked.

13. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?

Kérünk, ha ezt még időben észrevetted, hívj minket telefonon a 06-30/518-9385 telefonszámon és kollegánk segít majd ebben. Amennyiben éppen nem vagyunk elérhetőek, írj egy e-mailt az norenstoreshop@gmail.com e-mail címre.

14. Több termék vásárlásánál hogyan változik a szállítási költség?

Több termék vásárlásánál a szállítási költséget egyszer számítjuk fel, tehát nem kell többet fizetni a megjelölt szállítási díjaknál. Figyeld akcióinkat, hiszen meg is tudod spórolni a szállítási költséget amennyiben az akcióban szereplő vásárlási összeg felett rendelsz. Ez esetben a szállítási díj 0 Ft is lehet.

15. Kérhetem e későbbi időpontben a szállítást?

Igen, van lehetőség későbbi szállítási idő megbeszélésére. Maximum 10 napig tudunk elrakni egy ruhát. Kérlek ezt vedd figyelembe rendelésnél.